Ett stort svart hål...

Dagens ämne: Ett stort svart hål...

Det är ett litet smakprov på "all the happenings" i mitt huvud.. ett stort svart hål. Jag tänkte att jag kanske skulle spela lite smart och ta upp ett ämne som är intressant nog att diskutera i dagens läge, sorgligt nog kan jag inte komma på något bättre än vad som är aktuellt på amerikansk/svensk tv just nu. Hade det här varit ett ansikte jag stirrade in i och inte en dataskärm så hade jag antagligen sagt "såg du vad som hände på Grey's Anatomy" för att försöka liva upp den möjligtvis obekväma situationen lite. Ingenting om vad som händer i världen idag, hur blablabla ser på blablabla eller tvärtom. Barack Obama, vem är det ? Vad jag vill säga med det här är : Ingenting faktiskt, jag ville bara dela med mig lite av vad som händer i mitt huvud på en söndagkväll halv 11 på kvällen.



Look but please never touch...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt skriv tönt

2008-08-11 @ 10:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0