Stoppa tiden...

Är någonting som jag aldrig har velat göra.. förrän nu. Allting går så jävla fort, hur ska man hinna med allt. Jag har en lång lista på allting som jag vill göra innan jag "slår mig ner" men hur ska jag hinna.
Jag önskar att jag var en modig person som bara kunde sticka iväg till Afrika helt själv och bo där några månader för att sedan komma tillbaka med nya värderingar och en ny syn på livet.
Jag önskar att det inte var så svårt att bestämma sig för vad man vill göra med sitt liv.
Jag önskar att jag visste vad jag vill göra med mitt liv.
Jag önskar att jag kunde "muster up some confidence" och bara sticka.
Jag önskar att allting inte skulle behöva vara så svårt.

Synd att önskningar inte leder någonstans och att jag måste göra allting själv...

Too much wishful thinking will get you nowhere..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0