L O N D O N !

1 vecka har gått och here I am.. så som jag har gått och längtat, tjatat, funderat och längtat lite mer och nu har jag gjort det. Det är spännande och jag kan inte riktigt fatta att jag har tagit mig hit men nu är det så det är. Personer sa att det skulle bli jobbigt, att jag skulle få hemlängtan, att jag skulle känna mig ensam och att jag skulle villja ge upp helt och hållet. Dem hade rätt, jag har gått igenom allt det där. Jag går fortfarande igenom det...

I lördags vaknade jag upp med världens hemlängtan och det var inte roligt alls.. och som så många människor så vill man oftast deppa ännu mer när man känner sig deppig och därför kollade jag på kort som jag har med mig från Sverige och några som jag fick av Jo också och då blev jag ännu mer ledsen.. sen gick det över.

IDAG (!)


vaknade jag upp glad vilket kan vara ganska svårt när man delar rum med en man som luktar svett hela tiden, en kille (som faktiskt är ganska söt) men som har jättefula kalsonger och ännu fulare dreads och en tjej som kollar snett hela tiden. Och dagen blev bara ännu bättre.. en restaurangkedja kallade mig på min första intervju och just nu är jag otroligt nervös ! Vad ska jag ha på mig, hur ska jag bete mig och hur i helvete ska jag hitta.  Förhoppningsvis går det bra...

Till alla mina nära och kära i Sverige, jag saknar er jättemkt och jag tänker på er hela tiden!! Vi ses snart!

Dress accordingly, be yourself and get a map !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0