Stranger things have (not) happened...

Ok så första veckan hände det ingenting, det enda vi gjorde var leta efter ställen där vi kunde lämna in cv:n men eftersom London faktiskt är en ganska så stor stad så visste vi inte var vi skulle börja. Så första veckan gick mot sitt slut och vi stod fortfarande kvar på ruta 1.. Ny plan !

Nu är det vecka 2 och istället för att springa runt i London (som återigen faktiskt är en  ganska stor stad) bestämde vi oss istället för att skicka in våra cv. Vilket gick så mycket bättre.

Igår var jag på min första jobbintervju för en restaurang som går under namnet Baker & Spice och som uppenbarligen bara finns i rika områden och antagligen gick det bra för jag ska provjobba imorgon !!! Idag ringde dom mig från en bar som ligger i Soho och som ligger mittemot en annan klubb som heter G-A-Y vilket passar ganska bra eftersom jag är världens största faghag (haha). En till jobbintervju, en gratis bartenderkurs som var 3 (!) timmar lång och som fortsätter nästa vecka och en chans att få provjobba som  bartender på fredag eller lördag. Egentligen skulle jag få provjobba imorgon men eftersom jag redan hade sagt ja till B&S så flyttades det fram.

Vad jobbar du med ? Jag är bartender på en bar i Soho !! Cooooooooolt !

Men jag vet inte om jag har fått det än så det är lite för tidigt för att plocka fram champagneflaskan. Men man kan ju alltid hoppas...

Om jag får välja emellan Bar Soho och Baker & Spice så väljer jag faktiskt Bar Soho... Sorry B&S.

En jättesöt kille kom fram och började prata med mig och jag blev skitglad ända tills jag fatta att han var en fucking försäljare !! Buuuu

Can I have your number ?

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så duktig mitt lilla hjärta, snart kommer vi å hälsar på dig! Puuuss Jo

2009-05-02 @ 16:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0