Wow !

Jag kan inte fatta att det här är första gången jag bloggar i år... Weird ! Tiden har gått så jävla fort och nu är det redan april.. Helt absurt, tiden går lite för fort och jag har "writer's block".

Årstiderna har iallafall passerat och förändringar har skett.. eller inte än men snart. Den 20:e april åker jag till....

**Drumroll please**

LONDON !

Äntligen !! Så mycket som jag har tjatat om London, först skulle jag åka i juli, sen var det augusti, september, november, januari, mars och nu är det april. Fast den här gången är det faktiskt på riktigt !! Jag har varit nervös i 1 månad nu och jag kommer inte ihåg hur det känns att inte har fjärilar i magen.. och den känslan kommer nog inte att lämna mig än på ett tag. Jag har fjärilar i magen och ändå känns det som om det inte riktigt har slagit mig än..

What's it to you..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är menad för något större än Sverige. Vi saknar dig och tänker på dig och vi är med dig hela tiden. Vi ses snart igen och är tillsammans alla 4=) Puss och kram

2009-04-20 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0