X-mas Party !!

Imorgon ska jag på x-mas party för Pret och jag längtar jättemycket!! Gratis sprit OCH gratis mat.. Woot woot! Jag var på puben med mina arbetskamrater förra fredagen och jag hade skitkul..

  • Jag strulade med J..
  • F kom ut till mig, hon har äntligen kommit fram till att hon är lesbisk!
  • R försökte få mig att följa med honom hem och "röka på".
  • B var hetare än någonsin !
  • A P släppte alla hennes hämningar
  • M som är gift försökte få till det med K.. ( Let's Have Sex var orden han yttrade till henne under hans tunga alkoholiserade andning)
Och imorgon är det dags igen !! I can't wait !!!

Till er där hemma i GBG.. jag saknar er jättemycket och jag tänker på er hela tiden...

Don't Drive Drunk

Kommentarer
Postat av: Jo

Hahahah fan va bänga ni är, Veeem är J? Du måste ge mer info vafan jävla snopp pizza!

vi var ute igår hade as kul, full som ett as hahaha! jag saknar diiiig

2009-12-12 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0