All is now..

Klockan är 22:30 och jag sitter i en soffa som en gång i tiden måste ha varit vit men som nu har en färg som jag inte ens vill försöka beskriva. Tittar jag mig omkring så ser jag ungefär 15 personer som alla ser ut att ha hamnat här av samma anledning som jag är här. Dem åkte till London, sökte jobb, hittade inte, letade billigt boende, hittade inget och tog in på Hostel 639. Skillnaden mellan dem och mig är att jag inte här för att stanna.

Det finns personer som har ägnat de  senaste 6 månaderna av sitt liv här. Unga, gamla, psykiskt störda och sliskiga.. alla går omkring här inne och om jag inte visste bättre så tror jag faktiskt att de trivs ganska bra. En liten familj skulle jag nästan kunna kalla dem. Det kan faktiskt vara väldigt intressant att se, dem är alla från olika länder men när dem pratar med varandra verkar det som om det pratar ett språk som alla kan förstå.

Vad pratar dem om ?

It can get better than this !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Äckligt hostel!

Oj då här va vi själv säkra..

Hur länge ska ni bo där?

2009-05-07 @ 14:02:03
Postat av: Anonym

det va jag som skrev:)

2009-05-07 @ 14:03:18
URL: http://Jacky
Postat av: Jacky

2009-05-07 @ 14:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0