Can I help the next one please ?

Idag har jag provjobbat igen och den här gången kommer jag inte att leta efter annat ! Inte för att jag inte trivs utan för att jag inte orkar med mer jobbsökande, att bo på vandrarhem är jobbigt nog. Men jag hade faktiskt jätte roligt idag och det var längesen jag var så nervös inför det sista samtalet med "The manager", som tur var bestämde de sig för att behålla mig ett litet tag till.

Jobbet är på en restaurang som heter Pret A Manger och den finns över hela världen.. allting som säljs får vi göra vilket innebär att man får göra väldigt många smörgåsar.. väldigt många ! Men det är nytt för mig så det är kul.. jag har aldrig gjort någonting sånt förut så det känns lite spännande !  Nånting som inte var riktigt lika spännande var att stiga upp kl 5 för att komma i tid ! Hjäälp.

Nu över till ett annat ämne : Är det inte konstigt hur man tar allting för givet och nästan alltid känner sig trött på var man bor eller hur man lever sitt liv ? Jag bodde i Göteborg, tyckte att jag hade ett skit tråkigt liv och att jag bara ruttnade mer och mer för varje dag... Men nu när jag tänker tillbaka på det så hade jag faktiskt inte så jätte tråkigt, jag vill inte åka hem eller så.. men jag tycker bara att det är lite synd att jag var tvungen att åka till ett annat land för att uppskatta min familj, mina vänner och hur roligt vi alla egentligen har tillsammans. Anledningen till att jag tar upp det här är för att jag hittade några videos på oss och det finns inget speciellt med dem det är bara vi när vi är "vi".. och det känns nästan som jag aldrig kommer att ha lika kul med några andra människor.. Ni Vet Vilka Ni Är !


Jag saknar er väldigt väldigt mycket !

Ps. Wanagundo-man bakom mig som pratade i telefon jättehögt och sa no problem no problem jätte roligt. Hahahaha


Kommentarer
Postat av: Jo

Du är så himla duktig Debbie!



PussPuss

2009-05-12 @ 00:49:55
Postat av: Jo

Skriv något då för helvete din åsna!

2009-05-22 @ 02:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0