2 towards Marylebone.

Jag vet inte varför det blir så.. jag skriver, ibland flera inlägg om dagen och så helt plötsligt slutar jag. Men nu är jag tillbaka. Det har gått lite över en vecka sen jag skrev sist och saker har hänt, saker som jag kort skall sammanfatta nedan.

Svensk?: För några månader råkade jag ut för nånting som aldrig är trevligt att råka ut för, speciellt inte i ett främmande land. Jag tappade min plånbok, vilket innebär att mitt pass, mina bankomatkort och 10 pund var borta.. min ursäkt till det här är: Jag var full, vilket är en ganska så dålig ursäkt men en som får duga. Anledningen till att jag drar upp den här väldigt ångestfyllda historien är för att jag äntligen efter 3 månader har gjort ett pass. 113 pund, det är priset jag fick betala för mitt ansvarslösa beteende. Jag skelar på mitt passfoto och min underskrift är sned. Men jag är inte fast i London längre så jag bryr mig inte.


Titel på nästa inlägg: "Det Internationella vuxenlivet"

Too Be Continued...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0