PleaseStopTakingItPersonal!

Som sagt så jobbade jag från 6 till 10 idag så nu är jag hemma och klockan är bara 12:43 för att var exakt. De ville att jag skulle jobba över men jag är trött på att konstant vara till deras tjänst. Vi ger och ger men får aldrig någonting tillbaka. De har fört in en ny regel nu; Man får absolut inte (!) ta med sig mat när man går därifrån, det spelar ingen roll att de slänger mer än hälften av allting när vi stänger. Det är absolut oacceptabelt att ta med sig hem!

Kan det bli löjligare !?

Det här är ännu en anledning till varför jag vill ha en hög utbildning, jag vill inte var den som håller tyst och ser på. Jag vill vara med, bestämma, fatta svåra beslut, påverka. Inte som nu, om jag vet att nånting skulle fungera bättre om vi gjorde det på ett annat sätt, då tar mina "superiors" det som någonnting personligt.

Vem är du att säga till mig hur vi ska göra, vi gör detta på mitt sätt även ifall mitt sätt är dåligt. -Det är arbetsledarens attityd gentemot oss. Patetiskt!

The Dance Is The Madness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0