Strolling down the south side..

Jag skriver detta inlägg under tvång.. om jag själv hade fått välja hade det dröjt några dagar. Men det finns någon där ute som sätter press på mig, som tvingar mig att skriva, tvingar mig att vara kreativ..

Hur har den här veckan varit ? Lite ensam lite kall.. jag har jobbat som aldrig förut och timmarna börjar sätta sina spår nu. Min nacke värker, jag är trött och jag har ont i huvudet.

Positivt ?

Jag har bokat min biljett till Sverige och jag ska hämta mitt nya pass imorgon.

Jag har köpt en ny bok och ätit sushi.

Jag jobbar från 6 till 10 imorgon.

Det är helg snart!

Jag har inte rökt på 20 dagar.



We're On Top Of The World!

Jag ljög i förra inlägget, titeln är ändrad. Detta är vad som händer när man tvingas göra saker mot sin vilja!

The Music Is The Magic




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0