Deal Or No Deal?

När jag skriver ett nytt inlägg är det för att jag känner att det finns grejer i mitt huvud som jag vill dela med mig av. Händelser som inträffat som jag vill analysera, diskutera, repetera, föreviga eller helt enkelt bara skriva ner. Vilket är just anledningen till varför jag inte har skrivit på så länge. Det har inträffat saker, men ingenting som jag har velat prata om eller som jag tycker har varit värt en egen titel.                                                                                                                                                                          

Tragiskt har det varit sen mitt senaste inlägg, men det är inget jag vill tala om.. inte idag i alla fall.

IsaBella har lagt en press på mig som tvingar mig att prestera dåligt.. rent skrivmässigt sett.
Men jag ska försöka hålla mig till ett inlägg om dagen, pakter är ju faktiskt till för att hålla.... Eller ? 

I'm Gonna Make a Change, For Once In My Life.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Woohoooooooooo

2009-10-09 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0