Moments..

Ännu en gång så bär veckan mot sitt slut, och de flesta kan nog hålla med mig om att de 2 resterande dagarna är nånting som vi alla lever lite för. Lördag och söndag vilket jag även anser vara " den mest ångestfyllda dagen". Klockan tickar snabbt och vare sig man vill eller inte så vet man att måndagen snart kommer att smyga sig in och sätta sig som en liten "too much to handle" på dina axlar.

Som tur är så är det inte bara på söndagar som klockan tickar snabbt.. helt plötsligt är det tisdag, och då är det bara 4 dagar kvar. 4 dagar har man framför sig och sen är det helg igen. 4 dagar som ibland kan kännas otroligt långa..

Om jag inte visste bättre skulle jag nästan vilja kalla det här; The story of Life.
Deprimerande ? Svar Ja.

Fylla dagarna med speciella stunder, det är vad man får göra. Stunder som gör måndagen eller tisdagen lite lättare att hantera. Stunder som gör en dag lite mer unik än vad den egentligen är.

Små stunder...

In the future, what will become of me ?

Kommentarer
Postat av: petterniklas

du borde bli författare

2009-10-09 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0