Is This It ?

I vanliga fall så älskar jag lördagar, speciellt precis när man har vaknat. Man vet att man är ledig och att man har en hel dag till som kommer att vara precis lika slapp som den här. Men idag har jag jobbat, gjort smörgåsar, serverat otrevliga människor som inte har något bättre för sig ön att se ner på den "riktiga arbetarklassen", tvingats småprata med snobbiga främlingar och moppat golv. Jag borde inte klaga jag vet men det är verkligen inte en trevlig upplevelse att behöva jobba på en lördag.

Nånting som hjälpte mig att hantera den otroligt jobbiga situationen jag fick befinna mig i idag var tanken på hur  nästa lördag kommer att se helt annorlunda ut. Och anledningen till detta är för att..

Jag fyller 21 år !! Jag fyller 21 och ska gå och kolla på This Is It !! Det var längesen jag såg fram emot nånting så här mycket !!



The Way He Makes Me Feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0