Kokomo

Ännu en måndag som har kommit och nästan gått. Den värsta dagen på hela veckan är snart över och om jag inte misstar mig så är det en underbar lördag jag skymtar borta vid horisonten.. Jag har jobbat i 11 timmar idag så läsaren får ursäkta min brist på entusiasm.

En sak som däremot gjorde mig entusiastisk lite tidigare idag var att jag bokade min julsemester.
21/12 - 03/01.. vilket innebär att jag förhoppningsvis kommer att spendera hela 2 veckor hemma i Sverige under Juletiden. Juletiden som så sakta (snarare snabbt) men så säkert hasar sig fram täckt av juldekorationer och låtsassnö.  Är det bara jag som finner det en gnutta roligt att allting börjar så tidigt. Om jag inte minns fel så såg jag de allra första juldekorationerna i slutet av september. September ! Jag hade njutit av det, det hade jag. Om jag inte automatiskt kopplade detta till onödig stress och tomma plånböcker..

Vad hände med att inte kunna sova natten innan julafton för att man var så pirrig och förväntansfull? Missförstå mig inte, visst drabbas jag av insomnia natten innan men nuförtiden är det av helt andra anledningar.

Är det så här det är att bli vuxen? Hade jag vetat det hade jag lekt med lego långt upp i tonåren !


Where's Your Christmas Spirit ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhhhhhh va kul nu kommer du snart ÄNTLIGEN!!=)

2009-10-27 @ 20:00:53
Postat av: Anonym

varför skriver du inte?

2009-11-02 @ 03:53:19
Postat av: Isabella

Nu har det gått en vecka!! Dags att uppdatera!

2009-11-02 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0