Like sand through the hourglass...

Jag tror att jag sakta men säkert börjar bli lite halvt beroende av den här bloggen! Förr i tiden (haha) så var ett inlägg i månaden ett inlägg för mycket. Nu skriver jag ibland flera inlägg om dagen !! What's happening 2 me ? Jag kan inte sluta!!

Ok jag kan sluta men jag tror inte att jag vill... det är kul att få dela med sig om sitt liv utan att behöva känna sig tjatig. Jag kan skriva vad jag vill om vem jag vill utan att behöva stå ut med uttråkade miner eller utdragna suck. Det enda jag behöver oroa mig för är att min dator inte ska krascha eller att mina fingrar inte ska ramla av... annars är allting lugnt. Jag skulle kunna skriva ner hela min livshistoria här, föreviga den, minnas den och fundera över den. Men det ska jag inte.. Jag ska helt enkelt bara rabbla vidare och se ifall nånting vettigt hinner rinna ut ur mina fingrar innan de blir trötta.

Försent! Mina fingrar är väldigt trötta..

Men vi syns nog snart !
Jag är inte sugen på choklad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0