So Many People.

Vad vill jag göra ? Det är frågan som jag har börjat ställa mig mer och mer. Vad jag vill göra med mitt liv.

Hur vet jag vad jag egentligen vill ? För att veta vad man vill så måste man även veta vad som finns.. vad finns där ute ? Asien, Amerika, Afrika.. vad finns det där ute som jag borde se, veta och ta lärdom av.

Många frågor men väldigt få svar.

Nånting som jag vet att jag vill ägna mitt liv åt är att hjälpa, hjälpa barn som har det svårt. Barn som lever ett liv i misär och som behöver kärlek, mat , kläder. Barn som förtjänar ett riktigt liv.

Men var börjar jag ?

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Nu har jag frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga eller så många du vill på frågestundet. Du kanske inte har läst min blogg men ställ gärna ändå en fråga då :). Tack så hemskt mycket!



Hoppas du får en bra dag :)

2009-10-14 @ 01:04:40
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0