Varför ?

Det finns så mycket man missar..  Man ser världen genom sina egna ögon. Men tänk om man vill se på den genom någon annans ögon.

Jag är ung jag vet, men det här är någonting som jag tänker på varje dag. En 20-åring som spenderar det mesta av sin tid till att filosofera, undra, ifrågasätta och inte minst tänka. Jag har så många frågor om allt ? Frågor som det skulle ta en hel livstid att svara på ? Frågor om oss, om livet, döden, kärleken och allt du kan tänka dig.

Är det allt ? Man föds man dör och allting man har är livet man levde...

Jag kan tyvärr inte nöja mig med det, jag vill veta mer. Mer om vad det är som driver oss, mer om vad det är som gör att vissa vinner och vissa förlorar. Mer om varför människor hatar varandra så mycket som de gör.

Allt vi har är varandra och ändå finns det människor som dedikerar hela deras liv till att ta död på andra. Varför ?

Vilken komplicerad värld vi lever i..

So many questions so little time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0