Workin' Day and Night.

Sjukskriv dig aldrig om du inte verkligen är sjuk !! Det är en läxa som jag borde ha lärt mig vid det här laget, but nooooo ! På 5 månader har jag redan hunnit sjukskriva mig 2 ggr ! Har jag varit sjuk på riktigt ? NEJ !

Detta visar hur omogen jag faktiskt kan vara ibland.. ett jobb är ett jobb, som ska skötas ! Vill man inte jobba ? Synd! Man får ta sig i kragen och gå ändå!

Fan vad jag hatar den här jävla "9 to 5" skiten ! Förutom att det i mitt fall är "5.30 to 3". USCH ! Ursäkta svordomarna.. men jag får snart nog.

En inte så vis person sa en gång till mig: Spara dina sjukdagar till den dagen du verkligen blir sjuk.

Den dagen är här.

Through sickness and health.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0